Training-urile sunt unele dintre cele mai bune unelte pe care companiile le au la îndemână, astfel încât un set de informații necesare pentru asigurarea unui climat liniștit la locul de muncă să ajungă cât mai rapid, la un număr cât mai mare de angajați.

Soluționarea conflictelor la locul de muncă

Transformarea conflictelor în relații agreabile este un proces care implică o varietate de metode de intervenție în caz de conflict, care vizează atât reducerea problemelor actuale, cât și prevenirea conflictelor viitoare. Este o abordare sistemică și pe termen lung a consolidării unui mediu de lucru lipsit de conflicte, care abordează problemele actuale, acute, dintre indivizi, precum și elementele procedurale, structurale sau culturale care permit apariția acestor probleme. Prin urmare, procesele transformative în organizații lucrează în direcția schimbării la nivel interpersonal și cultural.

&

Dezvoltarea abilităților de gestionare a conflictelor poate rezolva conflictele înainte ca acestea să apară

Dezacordurile între angajați sunt inevitabile. Conflictele apar în toate sectoarele de activitate, fie că sunt cauzate de neînțelegeri cu privire la cine a făcut ce, sau cine ar fi trebuit să facă ceva, de conflicte de opinii sau de probleme legate de relațiile interpersonale. Încă înainte de a apărea un dezacord, cu ajutorul training-urilor, oamenii vor obține abilități care-i vor ajuta să le prevină sau să le rezolve.
Succesul companiei poate depinde în mare măsură de modul în care angajații gestionează eficient aceste situații. Personalul poate transforma o potențială criză într-un dialog constructiv, prin punerea în aplicare a tehnicilor de comunicare adecvate înainte de apariția unui dezacord la locul de muncă.

Workshop-ul de Abilități de comunicare

Cea mai bună strategie pentru a stabili o relație solidă și durabilă la locul de muncă după un dezacord este de a deschide liniile de comunicare între părțile implicate. Acest lucru permite ambelor părți să confirme că termenii acordului sunt respectați. Comunicarea deschisă, asertivă, face mai simplă depășirea obstacolelor de către participanți, fără a pune în pericol orice progres anterior. Este esențială înțelegerea modului în care echipa dumneavoastră poate pune în valoare aceste aptitudini atunci când apare un dezacord. Stăpânirea lor vă poate ajuta pe să gestionați problemele și să le împiedicați să scape de sub control.

Mindfulness la locul de muncă să fii atent la gândurile, sentimentele și comportamentele prezente, precum și să înveți să fii mai atent la propriile nevoi. Este o abilitate utilă care poate fi învățată de oricine. Studiile au descoperit că starea de prezență conștientă (cum s-ar traduce în română conceptul mindfulness) are o varietate de beneficii atât pentru indivizi, cât și pentru companii.